Events

Events kalender

Wil je werken aan je hardlooptechniek? Wil je sneller, langer, efficiënter en blessurevrij hardlopen? Dan is de Pose Running Clinic iets voor jou. Kijk in de onderstaande events kalender wanneer de eerstvolgende clinic is.

◄ Terug

september 2017

Verder ►
madiwodovrzazo

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14


15


16


17


18


19


20


21


22


23

Pose Running Clin...

24


25


26


27


28


29


30


Kies maand:

sepoktnovdecjanfebmrtaprmeijunjulaug

Pose Running Clinic op locatie

Inmiddels heb ik al meerdere succesvolle Pose Running Clinics verzorgd voor onder andere CrossFit Gouda, CrossFit Zevenhuizen en Living Well XL.

Neem nu contact met mij op om bij jouw CrossFit box, (sport)school, vereniging of organisatie een clinic te organiseren.

Walk & Run voor beginners & gevorderden

Elkaar motiveren, dat is naast gezelligheid het grootste voordeel van in een groep lopen. Ik verzorg de “Walk & Run voor Beginners en Gevorderden” lessen voor Living Well met veel plezier en enthousiasme. Door voldoende variatie aan te brengen, daag ik je op een leuke manier uit. Maak je klaar voor duurlopen, tempolopen, interval, circuit … en wat nog meer? Kom het meemaken bij Walk & Run en doe nu mee met een gratis proefles.

Hardlooptraining op locatie

Ben jij van plan om mee te doen met een hardloopevenement en ben je je hiervoor aan het voorbereiden? Loop je met een groepje? Ik kom graag bij jullie langs voor een hardlooptraining op locatie. De focus ligt hierbij op de techniek van het hardlopen. Ik leer je sneller, efficiënter, langer en blessurevrij hardlopen.

Neem nu contact met mij op voor meer informatie over de mogelijkheden.

Events op maat

Speciaal voor bedrijven, verenigingen, sportscholen, scholen en CrossFit boxen.

Neem nu contact met mij op voor een event (hardloop en/of CrossFit clinic/workshop/training) op maat.

Wil je meer informatie?
Stuur een bericht

Jouw naam (verplicht)

Jouw e-mail (verplicht)

Onderwerp

Jouw bericht

Events bij jou op locatie
Heb je een vraag?

Walk & Run Testimonials

Ik vind de Walk & Run trainingen heel fijn, heel afwisselend. Ik ben beter gaan lopen, ik heb een betere houding en ik kan verder lopen. Ik vind je een hele fijne trainer. Je toont heel veel betrokkenheid, je geeft afwisselende trainingen en je kan me echt pushen om uit mijn comfortzone te komen.

- Esther

De trainingen van Walk & Run zijn gevarieerd en daardoor leuk. De sfeer binnen de groep is goed, een ieders prestatie wordt gewaardeerd. Zonder de Walk & Run trainingen zou ik niet zo ver gekomen zijn als ik nu ben. Ik had dan zeker geen 10 kilometer gelopen en het tempo was niet geweest zoals het nu is. Ik vind dat je voor iedereen binnen de hardloopgroep aandacht hebt. De trainingen zijn gevarieerd. Je daagt mij uit om mijn grenzen te verleggen.

- Clarie

Ik vind de Walk & Run trainingen fantastisch! Het is een ontzettend leuke en gezellige groep, met afwisselende trainingen en leuke locaties. Kortom; ga zo door! Ik heb al resultaten geboekt. Ten opzichte van vorig jaar loop ik de 10 kilometer ruim 4 minuten sneller. Bovendien voel ik mij fitter en krachtiger. Jij bent als hardlooptrainer: toegewijd, enthousiast, creatief, organisatorisch, duidelijk en zelfverzekerd.

- Menno

Ik vind de Walk & Run Trainingen goed. Mede door de Walk & Run ben ik sneller gaan lopen. Ik vind jou als hardlooptrainer ook goed. Door de trainingen is mijn pasfrequentie omhoog gegaan.

- Hans

Lessen van jou vind ik prima omdat het mij stimuleert te lopen en goed te lopen ik probeer op mijn techniek en ademhaling te letten, maar ook het plezier in het lopen met deze groep motiveert mij enorm. Voor de training heb ik niet altijd zin maar daarna heb ik altijd zo'n heerlijk voldaan gevoel. Ik vind je prima les geven, je houdt iedereen goed in de gaten... ook de achterste. Mijn doel is plezier blijven houden, blessure vrij blijven en ooit een halve marathon lopen.

- Simone

Ik vind de Walk & Run trainingen goed, gezellig, gevarieerd & leerzaam. Vanaf november vorig jaar tot nu van maximaal 12 kilometer naar 2x 15 kilometer & 2x halve.. Jij bent top, professioneel & zelf zeer ervaren. Ik vind Pose Running top; loop nu met gemiddeld 178 passen per minuut. Ik kan langer lopen. Ik merk dat het minder belastend is voor mijn knieen en ik heb minder of zelfs geen pijn tijdens en minder last na het lopen.

- Jeffrey

Ik loop makkelijker en loop langere afstanden. Van 5 kilometer nu al naar 21 kilometer. Je bent een serieuze, verantwoordelijke trainster. Je bereid je trainingen goed voor. Je kan ook makkelijk ter plekke wijzigingen maken (vanwege de grootte van de groep, de deelnemers in de groep, blessures e.d) wat ik erg waardeer. Zeer positief! Techniek vind ik goed en als ik het toepas, bemerk ik ook dat mijn houding beter en makkelijker voelt. Ik vind het wel lastig om continue te gebruiken. Ik bemerk wel tijdens een duurloop (zoals de halve marathon) dat als ik bij vermoeidheid ik me op Pose Running focus ik weer wat ‘herstel’ rustiger adem haal, houding weer wat beter is en sneller kan.

- Michelle

Ik vind de Walk & Run trainingen superleuk, altijd afwisselend en uitdagend. Zonder de Walk & Run was ik nooit zo sportief geworden als dat ik nu ben. Vele wedstrijden heb ik inmiddels gelopen en elke keer probeer ik de lat net iets hoger te leggen. Je weet je enthousiasme heel goed over te brengen op de deelnemers en je doet je best om de trainingen voor iedereen geschikt te maken. De trainingen zijn altijd afwisselend. Ik was sceptisch, maar de Pose Running techniek heb ik inmiddels omarmd. Het was erg wennen en het kostte veel energie om mijn looptechniek aan te passen.

- Pim

Ik vind de Walk & Run trainingen goed, er is een prima variatie tussen snelheidstrainingen. Af en toe een duurloop maar dat vind ik prima zo. Ik was iemand die amper 5 kilometer kon hardlopen. Ik loop nu met gemak een halve marathon die ook in trainingstempo sneller gaat dan de 5 kilometer in het begin. Dankzij de trainingen en de focus op Pose Running is mijn PR op de 15 kilometer van 1.17.00 naar 1.08.47 gegaan.

- Jan

De Walk & Run trainingen zijn leuk en afwisselend. Ik was geen hardloper en ik ben nu een goede recreatieve loper. Mijn doelstelling om de 10 kilometer onder een uur te kunnen lopen heb ik ruimschoots gehaald. En de Pose trainingen zijn nu in het lopen ook merkbaar. Ik heb conditioneel ook erg veel vorderingen gemaakt, daar ben ik blij mee. Zelf heb ik mijn medicatie tegen hoge bloeddruk kunnen halveren... dat is toch wel top. Je bent enthousiast en motiveert mij. Je bereid de trainingen goed voor en je hebt er ook een gedachte achter. Je hebt aandacht voor elke loper. Marit ik ben blij dat jij onze trainster bent!

- Annet
  • Walk & Run
  • Walk & Run
  • Walk & Run
  • Walk & Run
  • Walk & Run
  • Walk & Run
  • Walk & Run
  • Walk & Run
  • Walk & Run
  • Walk & Run

Pose Running Clinic Testimonials

Ik vond het een leerzame middag! Wat ik erg fijn vond is dat de theorie goed afgewisseld werd met het oefenen in de praktijk. Alles werd goed uitgelegd en je stond altijd open voor vragen die er gesteld werden. Je bracht echt tijdens de clinic je passie over voor het hardlopen en daardoor was het een ontspannen middag. Ik heb echt geen negatieve feedback voor je, ik zou zeggen ga zo door & maak nog meer mensen enthousiast voor het hardlopen! 🙂

- Melissa

Op 29 juli heb ik de Pose Running Clinic gevolgd, omdat ik kort daarvoor over ben gehaald door mijn collega’s om op 17 september de 16km loop te doen. Ik zag wel een klein beetje tegen die lange loop op, zeker omdat ik een niet ervaren loper ben en de loop al zo snel zou zijn. 16 kilometer klinkt een heel eind, en het leek me pittig om deze het liefst in twee uurtjes uit te lopen. Ik had wel een klein beetje hardloopervaring van ruim 10 jaar geleden, maar toen ben ik snel gestopt vanwege een heup/lies blessure. Daarna voelde ik er weinig voor om weer serieus te beginnen met lopen, ondanks dat ik wel altijd met veel plezier gelopen heb. De Pose Running Clinic kwam zeker als gelegen. Ik ken Marit al als een bekwame en fijne crossfittrainer en ik was blij dat zij de training gaf. Ik vertelde Marit wat mijn doel was, hoeveel trainingen ik al had gedaan, wat mijn langste duurloop was en hoe snel ik op dat moment kon lopen (ongeveer 6 km met een gemiddeld tempo van 7,3 km/h). Ook heb ik haar verteld dat ik het belangrijk vind om geen blessures op te lopen. De training zelf is ook goed gelopen. We waren met een enthousiast groepje van 8. Vooraf aan de training zijn we allemaal gefilmd en Marit heeft per persoon de tijd genomen om naar de loophouding te kijken. Daarna heeft Marit ons van alles verteld over Pose Running en zijn we aan de slag gegaan met allerlei oefeningen. Aan het eind werden we nogmaals gefilmd. Het is erg leuk om te zien en te voelen dat je binnen een korte tijd veel aan je houding kan doen. Iedereen heeft die dag vooruitgang geboekt! De dag erna heb ik een duurloop gedaan van 8 kilometer. Ik heb toen ook erg op mijn houding gelet. Na de training had ik ook geen last van mijn knieën. Alleen een beetje spierpijn aan mijn kuiten, maar dat wordt elke training minder en voelt ook wel een beetje prettig. Ik loop nu ook mee met het hardloopgroepje van Marit op de zaterdagochtend en ze loopt nog een keer met me mee als personal coach. Ik ben erg blij dat ik de training gevolgd heb en ik raad het anderen zeker aan. Ik heb nu het vertrouwen dat ik blessurevrij de 16 kilometer wel uit kan lopen en ik kijk er erg naar uit. Misschien is het iets te snel om te streven en om te hopen de loop binnen twee uur uit te lopen, maar daar ga ik wel voor! Marit, nogmaals heel erg bedankt!

- Laura

Bij aankomst werden we heerlijk ontvangen met een kopje thee, waarbij we onszelf even voorstelden. Vrij snel gingen we al aan de slag. Na een warming up was het tijd voor een evaluatie van de manier waarop ieder rende. Beeld materiaal geeft hier een goede analyse van de verbeter punten. Zelf had ik niet veel vertrouwen dat ik binnen een aantal uur al zoveel verandering zou doormaken, maar niets is minder waar. De goed onderbouwde adviezen en oefeningen, die ook nog eens erg leuk waren, hebben er toch voor gezorgd dat bij de eind opnamens iedereen al veel vooruitgang had geboekt. Wat ik erg prettig vond, was dat de pijn in mijn knie die ik meestal tijdens het lopen voel, nu niet aanwezig was. Marit kan met haar expertise en enthousiasme ontzettend goed uitleggen waar je aan kan werken. Het is een aanrader voor iedereen die graag blessure vrij wilt hard lopen en hierdoor dus sneller en makkelijker kilometers kan maken!! Bedankt voor de gezellige en leerzame middag Marit!!

- Nair

Goede training! Ik dacht 4 uur duurt lang maar vloog zo voorbij! Je passie en drive zijn aanstekelijk. En je hebt goede motiverende trainer skills echt cool. Als het aan Marit ligt zou iedereen morgen starten met 'pose running'. Marit heeft duidelijk passie voor deze vorm van hardlopen en ik kan het niet ontkennen: ze heeft mij ook aangestoken! Dank Marit!

- Elise

Ik moet toegeven dat ik vooraf dacht dat 4 uur erg lang zou zijn, maar wat vloog de tijd! Leuke oefeningen, zeer afwisselend. Theorie was te overzien, niet te veel. En door de filmpjes direct resultaat, binnen 4 uur! Ik dacht gesloopt te zijn door de vele info, maar daar was geen sprake van. Ook de oefeningen waren precies genoeg qua afstand. Er hing een gezellige ongedwongen sfeer, lekker kopje thee en walnoten. Ik hoop dat je nog veel clinics vol krijgt en ik kijk uit naar een eventueel vervolg hierop.

- Astrid

Marit straalt als ze de clinic geeft en weet daardoor haar passie goed over te brengen. De opbouw van de clinic is erg goed met afwisselend theorie en praktijk. Er is een goede balans. Leuk om te merken dat je binnen een middag toch je techniek kunt verbeteren. De start is gemaakt en nu de rest zelf gaan doen. Hier geeft Marit goede tips voor. Was een geslaagde middag. De week erna nog wel veel aan de clinic gedacht, maar dat kwam door de spierpijn 😉

- Charissa

Bedankt voor de leerzame cursus, het was voor mij echt een eye-opener. Ik weet dat ik loop - liep 🙂 - als een olifant en ga er zeker aan werken om meer te gaan 'vliegen'. De verdeling qua theorie en praktijk, en de grote van de groep vond ik erg prettig.

- Ingrid

Ik heb veel geleerd over hardlooptechniek en vond het interessant om mijn eigen manier van hardlopen is goed geanalyseerd te zien. Ook was het leuk om te zien hoe na de clinic mijn manier van hardlopen inderdaad veranderd was (en dat het minder raar eruit zag dan het nog voelde). Het enige wat ik jammer vind is dat het beperkt blijft tot een eenmalige clinic, maar dat ligt natuurlijk aan mezelf. Ik hoop dat ik ondanks dat de juiste techniek mezelf verder aan kan leren.

- Aart

Ik vond het een erg leuke en leerzame clinic! Eindelijk tools en tips om van recreatief joggen naar hardlopen te gaan! Ik ga zeker met poserunning aan de slag! De combinatie tussen theorie en oefeningen binnen en buiten pas erg prettig.

- Hanneke

Ik vond het een leuke en leerzame clinic met duidelijke oefeningen. De verhouding oefeningen/theorie was goed, de tijdsduur niet te lang of te kort en ik heb een duidelijk idee gekregen wat pose running inhoudt. Ik loop de laatste weken af en toe een stukje in pose running, is erg vermoeiend maar ik merk wel dat ik sneller ga lopen door deze techniek. Het was ook leuk om jezelf terug te zien op de vertraagde film en individuele feedback te krijgen. Ik heb eigenlijk geen negatieve feedback 🙂

- Ellen

Ik vond het een erg interessante middag en merk al een hoop verschil! Door je enthousiasme is het niet moeilijk om je aandacht erbij te houden ondanks dat het 4u achter elkaar informatie is. De video's vond ik erg helpen om te visualiseren hoe je moet rennen en het bespreken daarvan van zowel jezelf als van de anderen. Ik vond het een duidelijke, goede cursus. Zal het mensen dan ook zeker aanraden die wat fanatieker willen gaan hardlopen. Ik merk vooral dat ik minder "klappen" maak met het landen en dus een stuk soepeler loop. En daardoor kan ik het makkelijker volhouden wanneer het conditioneel zwaar wordt. Het zwaaien met mijn armen deed ik voorheen meer diagonaal en nu recht en dat scheelt ook een hoop. Makkelijker snelheid maken door minder energie. Wel aardig wat spierpijn gehad in mn kuiten maar na een paar keer gelopen te hebben had ik daar heel veel minder last van.

- Yoran

Wij vonden de clinic geweldig! Het was een goede afwisseling tussen theorie en praktijk, de filmpjes voor en na waren heel illustratief en we hebben plezier gehad. Het bleek wel een aanslag op onze kuitspieren te zijn, die doen pijn, vandaag nog meer dan gisteren! Gelukkig gaat spierpijn weer over en daarna kunnen we zelf aan de slag.

- Esther, Maarten, Monique en Marloes

Ik loop al een aantal jaar hard en heb daarbij ook de nodige blessures gehad. Nu ik mijn kilometers weer langzaam aan het opbouwen ben, wil ik mijn looptechniek écht goed aanpakken. Daarom heb ik deelgenomen aan de pose running clinic van Marit. In één middag heb ik ontzettend veel nieuws geleerd over de loopmethode en oefeningen die daaraan gerelateerd zijn. We zijn ook naar buiten gegaan om de opgedane kennis in de praktijk te ervaren. In een klein groepje heeft Marit ons de eerste stappen van het pose running aangeleerd. Daarbij was er genoeg ruimte voor persoonlijke aandacht van Marit, waarbij ze je loopstijl uitgebreid analyseert en tips meegeeft om die te verbeteren. Voor mij was deze middag een eye-opener op hardloopgebied. Ik ga de pose running methode zeker toepassen in mijn hardloop- en CrossFit trainingen met als doel om sneller én blessurevrij te blijven lopen.

- Marileen

De clinic pose running van Marit is goed opgezet. Absoluut een aanrader voor iedere hardloper. De afwisseling tussen theorie en praktijk is goed opgebouwd. Door de video opnames en de persoonlijke tips is alles direct toepasbaar en ga je echt naar huis met het "pose running" gevoel. Bovendien is Marit's enthousiasme erg aanstekelijk. Groetjes Tijs en Marjolijn

- Tijs en Marjolijn

De clinic vond ik erg interessant en ik ben erg benieuwd hoe deze techniek in de praktijk gaat werken.

- Arjan

Dankzij Marit weer nieuwe inzichten in mijn trainingen op het gebied van pose running gekregen. Verbeteringen waren snel zichtbaar en voelbaar. Zeer bruikbare oefeningen gekregen die direct de nadruk op de juiste dingen leggen. Bedankt Marit.

- John

De clinic was helemaal goed, qua tijd en uitleg netjes in verhouding.

- Leon

Leuke en leerzame cursus van een gepassioneerde hardlopers, waarin je in korte tijd veel tips & tricks krijgt om beter (en dus blessure vrij) te hardlopen.

- Rik

In een 4 uur durende clinic is het Marit gelukt met een heel duidelijk verhaal over de theorie achter Pose Running afgewisseld met praktijkoefeningen een verandering in mijn looptechniek te realiseren. Dit is natuurlijk nog maar een begin maar met de oefeningen die ik meekreeg als "huiswerk" kan ik het vanaf hier zelf verder oppakken. Top, heel waardevol, Thanks !

- Machiel

Nogmaals bedankt voor de fijne en inspirerende clinic. Ik heb vandaag 2,3 km gelopen (in etappes) met zowaar een cadans van 180. Het is nog pittig vol te houden, maar gaat erg lekker. De snelheid gaat automatisch enorm omhoog, mooie meevaller! Ik heb er ook nog een video van gemaakt en bekeken, hetzelfde resultaat als video 2 van gisteren. Aan het eind van de ronde kreeg ik de pull sneller naar voren te pakken en merkte direct een enorme versnelling. De pull gaf echt extra vaart mee. Verder even terugkijkend heb ik nog een paar puntjes feedback die ik met je wil delen. Als eerste en bovenal een fantastische ervaring. Je bent heerlijk enthousiast en duidelijk. De oefeningen zijn top, je ervaart echt het verschil, hier zit ook de kracht in, voelen in plaats van weten (horen). In het tweede deel, waarin we buiten veel oefeningen deden, merkte ik dat ik de laatste oefeningen bijna niet meer kon doen, omdat het "nieuwe lopen" pittig is. Wellicht dat een spreiding hierin nog kan helpen. Ik wilde ze namelijk allemaal doen! Het einde van de workout even helemaal leeg en dan analyseren is erg fijn. Na 6 weken huiswerk: Het was best een pittige overgang, maar heb me er helemaal aan gewijd en zie nu de resultaten komen. Mijn hartslag is gemiddeld nu 10-20 slagen lager en mijn pace gemiddeld ruim 40 sec sneller. Erg tof!

- Maarten

Leuk om kennis te maken met Marit. Zij weet je enthousiast te maken om goed te leren hardlopen. Ik ga gelijk meedoen met haar beginners cursus. Deze clinic heeft me over de streep getrokken.

- Eveline

Peter en ik hebben volop genoten en veel geleerd. We hadden via eerdere Endurance-lessen al iets geproefd. Dit smaakt naar meer. Met behulp van het huiswerk zijn/gaan we aan de slag. Runkeeper en de metronoom staan op onze iPhone.

- Peter & Jeannette

Goede opbouw van het programma. Misschien de video opnames iets uitbreiden, omdat het nu maar een momentopname was van een paar stappen. Verder een leerzame dag! Thanks!

- Koen

Lars Ravesloot 19-2-2016 The enthusiasm of Marit when she explained the theory behind pose-running, and during the exercises were highly motivational. I learned a lot during the day and I would recommend the clinic to all my fellow runners.

- Lars

“Ik vond het een erg leuke clinic. Hoop dat ik het onder de knie ga krijgen. Je legt alles goed helder uit. Lekker rustig tempo. Ook wissel je theorie en praktijk goed af.”

- Ingrid
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
  • Pose Running
ShareShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookPin on PinterestEmail this to someone